22.09.14

Skořicové žvýkačky XILOVIT

Je to už dlouho, co jsem poprvé ochutnala skořicové žvýkačky. Tenkrát to byly ty francouzské od firmy BigRed a hrozně mně chutnaly (a byly plátkové! :-D). Potom se po nich doslova slehla zem. Až nedávno, kdy jsem je znova objevila, ale podle balení jsem měla pocit, že už nebudou tak dobré jako dřív. Dnes se mně to potvrdilo, alespoň tedy podle složení (obsahují totiž umělá sladidla, barviva a kukuřičný sirup). Naštěstí jsem narazila na skořicové žvýkačky Xilovit, které jsou výborné a mají dobré složení. Obsahují xylitol, což je přírodní extrakt z břízy a chrání před zubním kazem.






 SLOŽENÍ

  • xylitol (přírodní sladidlo)
  • gumový základ
  • přírodní aroma
  • glycerín
  • sojový lecitin
  • včelí vosk
  • arabská guma


CENA: 23 Kč (balení obsahuje 10 žvýkaček)

KDE SEHNAT: prodejny se zdravou výživou, sehnat se dají i přes internetové obchody

VEGETARIAN: Ano

VEGAN: Ano

HODNOCENÍ: Určitě je doporučuji vyzkoušet, ať už kvůli příjemně štiplavé skořicové chuti, tak i kvůli dobrému složení. Je pravda, že ta cena je o trochu vyšší než u běžných žvýkaček, ale proč je jednou nezkusit? Pokud zrovna nemusíte skořicovou chuť, máte na výběr z dalších těchto pěti příchutí: brusinková, čerstvé ovoce, peppermint, spearmint a zelený čaj.


by Pavlína



Žádné komentáře:

Okomentovat