07.05.14

Lifebar brazilská - tyčinka božské chuti

Se sestrou milujeme tyčinky Lifebar. Kdybych vyhrála, utratím aspoň deset tisíc za tyhlety úžasné, nejlepší, nejdobřejší tyčinky na světě. Jsem z nich naprosto nadšená, protože jsem cukrový závislák a miluji sladké. Cukr mi však nedělá dobře a proto se snažím hledat různé náhrady za všechny ty výborné sladké věci, co mám tak ráda. Nikdy na mě neplatilo takové to: "Tak si místo čokolády vezmi jablko, to je taky sladké a přestaneš mít na tu čokoládu chuť." Ne. Nepřestanu, i kdybych těch jablek snědla deset kilo. Potřebuji něco, u čeho prožiju minimálně stejný chuťový zážitek, jako u výborné čokolády. Dlouhou dobu jsem nic takového nemohla najít, dokud! jsme se sestrou neobjevili ve zdravých výživách tyčinky Lifebar. Říkáme jim lájfbárky a jsou naprosto úžasné, protože:

  • jsou vyráběny z BIO surovin
  • jsou vyráběny ze surovin, které neprošly tepelným zpracováním, takže si zachovávají všechny výživné látky, stručně řečeno - jsou 100%  raw 
  • sladí se pouze sušeným ovocem 
  • neobsahují žádné živočišné přísady, takže hrdě nesou označení vegan
  • neobsahují rafinovaný cukr, umělá barviva, aromata, ztužené tuky, lepek ani jiné další oškliviny
  • jsou prostě a jednoduše super naturální, čisté a výživné, ale hlavně - jsou neskonale výborné 
Zprvu byla mým hitem číslo jedna čokoládová lájfbárka. Momentálně na ni ani nechci myslet, protože procházím detoxikační kúrou, v rámci které konzumaci lájfbárek povolenou nemám, takže psát tenhle článek je pro mě tak trochu utrpení. :-) Takže se od čokoládové rychle přesunu k brazilské lájfbárce, o které je dnešní článek. A ať ten detox dodržím. 


Brazilskou lájfbárku jsme ochutnali nedávno a musím říct, že mě opravdu překvapila. Vždycky jsme monotónně kupovali hlavně čokoládovou a třešňovou, protože jsou naše oblíbené a když už do něčeho takového investujeme, tak jdeme na jistotu. Na brazilskou došlo až později, možná proto, že se vždycky krčila v tom hnědavo-béžovém obalu za těmi ostatními oranžovými a růžovými. Když jsme ji tam tuhle v regálu zahlédli, napadlo nás, že bysme ji také mohli ochutnat. Dobře jsme udělali, protože byla naprosto luxusní.

Výrobce tvrdí, že chuť této energy tyčinky vás naladí na vlnu Jižní Ameriky. Mě naladila na vlnu ráje. (:-D) Vysvětlení: ta chuť je naprosto božská! Pokud milujete jemnou chuť vanilky a ořechů, tuhle láfjbárku určitě ochutnejte Já přírodní vanilku miluji, jak její vůni, tak její chuť. Nesnáším jen umělé vanilkové vůně svíček, gelů, sprejů, vonných tyčinek atp. Ale tahle lájfbárka voní pouze po nefalšované vanilce a stejně tak i chutná. Je jemňounká, slaďounká a taková výživná (ořechy, ořechy).

Pojďme se na ni teď podívat trochu podrobněji.


SLOŽENÍ
  • datle BIO
  • para ořechy BIO
  • mandle BIO
  • kokos strouhaný BIO
  • zemské mandle (tigernuts) mleté BIO
  • panenský kokosový olej BIO
  • vanilkový prášek BIO
CENA: většinou se dá sehnat za cenu 28 Kč (váží 47 g)

(př.: za 28 Kč prodejna Bazalka Hradec Králové; za 27, 50 Kč - prodejna Zdravíčko, Hradec Králové a prodejna Naturálek, Pardubice)

KDE SEHNAT: prodejny se zdravou výživou (viz výše), freshbary Mangaloo (tam však za cenu 35 Kč), na e-shopu Lifefood

VEGETARIAN: Ano

VEGAN: Ano 

HODNOCENÍ: Určitě vám jí doporučujeme, alespoň ochutnat. Vlastně teď ani nevím, co špatného bych o ní napsala. Někdo se podivuje vyšší ceně, která mi však přijde naprosto logická, když si uvědomíme, z jak kvalitních a hlavně přírodních surovin je tyčinka vyrobena. 


PS: Za tenhle článek jsme nebyly zaplaceny a se společností Lifefood, která tyhle tyčinky vyrábí, nespolupracujeme (bohužel).

Žádné komentáře:

Okomentovat