27.03.16

Sweet Secret of Raw (Praha)

Dnes tu mám pro vás další recenzi, tentokrát podniku Sweet Secret of Raw v Praze. Od sestry jsem dostala k Vánocům poukazy na konzumaci jídla a nápojů ve Sweet Secret, který jsem využila dvakrát v únoru a v březnu tohoto roku.

Všechny produkty ve Sweet Secret of Raw jsou vyrobené ze syrových čerstvých surovin, oříšků, rostlinných olejů a másel, kakaa, ovoce atp. Těšila jsem se, že ochutnám sladkosti, které jsou zároveň vlastně zdravé. Nebylo to však moje první setkání s výrobky od Secret of Raw - na zářijovém Vegefestu v roce 2014 v Praze jsem ochutnala čokoládový cheescake, který byl chuťově naprosto famózní.

Naše první "ochutnávka" proběhla v únoru. "Cukrárna" se nachází na Rumunské, takže se tam v pohodě dostanene i pěšky z hlavního nádraží.
V první řadě musím vypíchnout zdejší interiér, který je útulný, příjemný, tak trochu ve stylu Provance, hodně dřeva, světlé barvy.
Obsluha zde byla pokaždé příjemná a milá, takže po téhle stránce nemám co vytknout.

Z široké nabídky raw dortů jsem si nakonec vybrala kokosový dort "Raffaelo" a sestra maracujový dort.






Kokosový dort byl moc dobrý, chuťově měl opravdu hodně blízko k raffaelu. Byl ale opravdu hodně sytý, takže jsem po spořádání polovinu dortu už skoro nemohla jíst dál. Hádám, že krém byl dělaný z kokosového krému a oleje (možná mléka), což jsou poměrně kalorické ingredience, které brzy zasytí. Bohatě by mi stačil poloviční kousek, ke konci už jsem byla trochu přeslazená.

Sestra měla maracujový dort, který měl výraznější chuť - byl příjemně sladko-kyselý. Nedokáži ale říct, který z dortů chutnal lépe. oba byly dobré, záleží, zda preferujete jemnější chutě, nebo výraznější. Maracujový dort také tolik nezasytil, oproti kokosovému.


Podruhé jsme Secret of Raw cukrárnu navštívily tento týden.
Já se tentokrát rozhodla vyzkoušet koktejl horký brazilský ananas (nápoj z ananasu, bazalky, jablka a agávového sirupu) a k němu jsem si dala lískooříškový dort. Sestra zkusila jahodový chia koktejl (jahody, kešu, chia semínka, agáve sirup, kokosový cukr) a dort meruňkový Míša.

Lískooříškový dort (nalevo) a meruňkový míša.

Musím říct, že horký ananas byl výborný a od té doby pořád myslím na tu úžasnou chuť. Když mi koktejl přinesli, trochu jsem se lekla, že je v něm snad omylem přidaný matcha tea (nesnáším matcha tea :D ), protože byl brčálově zelený. Pak jsem si vzpomněla, že to bude nejspíš bazalkou. A taky že ano. Koktejl měl tak vyváženou a lahodnou chuť! Krásně mě zahřál, osvěžil a zároveň zklidnil (to ta bazalka). Budu mít dost co dělat, abych si na něj při každé návštěvě Prahy nezašla :)

Lískooříškový dort také nezklamal, měl velmi jemný, výrazně kakaový krém, dobrý korpus a celkově byl spíše hutnější. Jeden kousek dortu mi bohatě stačil a dostatečně mě zasytil, jak už to ostatně u raw dortů bývá. Protože mám ráda čokoládu, chutnal mi o něco víc, než kokosový dort, a hlavně nebyl tolik sytý a kousek byl o trošku menší.

Koktejl horký brazilský ananas a lískooříškový dort.
Meruňkový dort Míša, který měla sestra, byl také moc povedený. Ochutnala jsem a zaujalo mě, jak věrně krém chutnal po tvarohu, přitom byl však veganský (takže bez tvarohu :)) Pokud máte rádi Míša řezy a chcete zkusit jejich zdravější variantu, troufám si tvrdit, že s tímto dortem budete spokojeni.

Jahodový koktejl byl na náš vkus možná až zbytečně moc sladký. Usoudili jsme, že pokud jsou v něm jahody společně s agávovým sirupem a kokosovým cukrem, je to už možná trochu moc sladkého. Jinak byl ale dobrý, horký ananas byl ale o poznání lepší, hlavně co s týče vyváženosti a chuťovou zajímavostí.

Jahodový chia koktejl a meruňkový Míša dort
Celkově hodnotím Sweet Secret of Raw velmi pozitivně a v zásadě nemám nic, co bych vytkla. Je jasné, že každému nemusí sedět určité druhy dortů (já bych si třeba nikdy nedala dort matcha), každopádně ve vitríně měli vždy minimálně 8 druhů dortů, ze kterých si myslím vybere každý. V nabídce mají kromě koktejlů, smoothie a klasického nápojového lístku (studené nápoje, káva, různé druhy čajů, organické víno,...) také snídaňové menu (do 12. hodiny), jak se ostatně můžete přesvědčit na stránkách Sweet Secret of Raw.

Počítejte s tím, že dorty jsou poměrně syté, takže se nemusíte bát, že vám kousek nebude stačit :) I když věřím že jsou tací, kteří bez problému snědí kousky dva. Já ještě určitě pár dalších dortů ochutnám, láká mě pistáciový nebo nějaký ovocný. Stejně tak mě zajímají i ostatní koktejl, ale mám takový pocit, že horký brazilský ananas už nic nepřekoná.

Pokud máte rádi zdravější sladké, nebo třeba jen příjemné posezení u kávy/čaje, pak určitě Sweet Secret of Raw navštivte :)


Tento článek nebyl sponzorován. 


Žádné komentáře:

Okomentovat